Descrierea bunurilor sau a serviciilor disponibile pe vectorsystems.ro (prin imagini, video etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea VECTOR SYSTEMS SRL, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. Implicit VECTOR SYSTEMS SRL nu isi asuma raspunderea pentru eventualele erori de pret sau stoc. Aceste erori nu obliga VECTOR SYSTEMS SRL la nicio actiune.
Preturile si disponibilitatea produselor comercializate de catre VECTOR SYSTEMS SRL pot suferi modificari ulterioare, acest lucru fiind influentat de factori externi precum politica de preturi a distribuitorilor sau disponibilitatea produselor pe stocul acestora.
Confirmarea comenzii si implicit a stocului si a pretului de vanzare, este efectuata doar dupa procesarea acesteia de catre agentii telefonici VECTOR SYSTEMS SRL.
Momentul incheierii contractului la distanta il constituie momentul facturarii comenzii, dupa ce in prealabil comanda a fost confirmata telefonic. Emiterea automata a confirmarii de primire a comenzii NU echivaleaza cu incheierea contractului intre vanzator si cumparator.
Tot continutul site-ului vectorsystems.ro.ro este proprietatea SC VECTOR SYSTEMS SRL si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul scris al SC VECTOR SYSTEMS SRL a oricaror elemente regasite in site, chiar daca aceste elemente nu poarta marcaje de protectie, atrage dupa sine consecintele prevazute de legislatia in vigoare. Pentru a ne sesiza orice incalcare privind legea pentru protectia drepturilor de autor, ne puteti contacta la dpo@vectorsystems.ro
Va rugam sa cititi cu atentie termenii si conditiile, de fiecare data cand folositi acest site. Continuarea folosirii site-ului implica acceptarea modificarilor efectuate.
Plasarea unei comenzi telefonice
Atunci cand plasati o comanda telefonica, va dati acordul express si echivoc pentru crearea unei comenzi si salvarea unui cont in website.
Expeditie si livrare
ATENTIE – In contextul pandemiei cu virusul COVID-19, perioada de livrare a comenzilor poate sa depaseasca 10 zile lucratoare.
Se considera comanda ferma acea comanda care a fost confirmata telefonic, in urma apelului efectuat de catre un agent VECTOR SYSTEMS SRL catre cumparator, pentru a confirma comanda plasata. Confirmarea telefonica se face dupa plasarea comenzii pe site, in cel mult 24 de ore*. Livrarea se face in termen de:
- 1-2 zile lucratoare de la primirea comenzii, daca comanda a fost plasata inainte de ora 15, iar produsele se afla in stocul VECTOR SYSTEMS SRL
- 2-4 zile lucratoare de la primirea comenzii, daca comanda a fost plasata dupa ora 15 sau produsele se afla in depozit extern / stocul furnizorului
- 5-10 zile lucratoare de la primirea comenzii, daca produsele se afla in stocul furnizorului.
Daca produsele nu sunt pe stoc, veti fi sunat de un reprezentant VECTOR SYSTEMS SRL care va va informa despre data de livrare.
* Acest termen este unul orientativ. Acesta poate sa se prelungeasca atunci cand exista evenimente speciale de cumparaturi, de exemplu Black Friday, Sarbatori oficiale, sau in contextul unei pandemii sau epidemii mondiale. Termenul poate sa fie prelungit si atunci cand unul sau mai multe produse din comanda nu sunt pe stocul nostru. Toate aceste lucruri vor fi confirmate telefonic.
Atentie! Prin plasarea unei comenzi pe site, produsele nu sunt rezervate pentru dumneavoastra. Confirmarea unei comenzi se face doar telefonic. Dupa plasarea unei comenzi va rugam asteptati telefonul unui operator VECTOR SYSTEMS SRL pentru confirmarea stocului si a datei de livrare.
Afisarea termenului de livrare pe site-ul VECTOR SYSTEMS SRL
Produsele de pe website-ul VECTOR SYSTEMS SRL au mentionat in pagina produsului termenul de livrare. Acest termen reprezinta termenul aproximativ de predare a coletului catre firma de curierat din depozitul VECTOR SYSTEMS SRL.
Putem intalni urmatoarele situatii:
- 1-2 zile lucratoare de la primirea comenzii, daca comanda a fost plasata inainte de ora 15, si a fost confirmata telefonic impreuna cu un consilier VECTOR SYSTEMS SRL – produsele se afla in stocul VECTOR SYSTEMS SRL.
- 2-4 zile lucratoare de la primirea comenzii, daca comanda a fost plasata dupa ora 15, si a fost confirmata telefonic impreuna cu un consilier VECTOR SYSTEMS SRL – produsele se afla in depozit extern / stocul furnizorului
- 5-10 zile lucratoare de la primirea comenzii, si a fost confirmata telefonic impreuna cu un consilier VECTOR SYSTEMS SRL – produsele se afla in stocul furnizorului.
Termenul de livrare mai sus mentionat este aproximativ si face referire strict la predarea coletului catre firma de curierat nu de livrarea coletului catre client!
In cazul produselor care nu pot fi livrate în acest termen sau acesta nu mai poate fi onorat, va vom contacta prin e-mail sau telefon.
Exceptie fac produsele ce nu se afla in stoc si la care livrarea se face „la comanda”. Livrarea acestor produse se face intr-un interval cuprins intre 3 si 15 zile lucratoare de la confirmarea telefonica a comenzii.
O alta exceptie poate sa apara atunci cand exista evenimente speciale de cumparaturi cum ar fi Black Friday sau alte campanii de reduceri . In acele perioade, din cauza volumului mare de comenzi cat si a aglomerarii firmelor de curierat livrarea poate sa dureze peste 10 zile lucratoare.
Deschidere colet la livrare – VECTOR SYSTEMS SRL va ofera deschidere colet la livrare (doar la solicitarea clientului)
Serviciul este oferit doar pentru livrarea care se face cu FANCURIER. Pentru localitatile care nu sunt in aria de acoperire a curierilor enumerati, livrarea se va face prin alt curier, astfel serviciul de deschidere a coletului la livrare nu va fi disponibil.
Atentie: Daca ati ales optiunea DESCHIDERE COLET LA LIVRARE, trebuie sa verificati coletul cand il primiti de fata cu curierul. Reclamatiile ulterioare nu vor mai fi luate in considerare.
Daca NU ati ales optiunea DESCHIDERE COLET LA LIVRARE reclamatiile privind lipsa unui produs/neconformitatea produsului/produs deteriorat la transport/ produse livrate gresit trebuie facute in scris completand formularul de aici, in maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului. VECTOR SYSTEMS SRL nu se face raspunzator de cele de mentionate mai sus daca clientul nu semnaleaza aceasta in termenul de 14 zile de la primirea coletului.
Daca sunteti intr-una din situatile de mai sus, modalitatea de solutionare a reclamatiilor va va fi transmisa pe adresa de e-mail din formularul de reclamatie.
ATENTIE – In perioada evenimentelor speciale de cumparaturi (ex: Black Friday) sau in perioada sarbatorilor legale nu ne asumam termen de livrare. In aceste perioade termenul de livrare poate sa depaseasca 10 zile lucratoare.
Costurile de transport
Transportul este gratuit pentru comenzi mai mari de 1000 lei fara TVA. Tarifele de transport sunt stabilite de catre firmele de curierat si pot fi achitate la DESTINATIE (de catre client) sau la EXPEDITIE (caz in care costurile de transport se vor adauga la valoarea facturii; aceasta metoda prezinta avantajul reducerii costurilor de transport, in baza contractelor incheiate intre SC VECTOR SYSTEMS SRL si firmele de curierat partenere). Costurile le gasiti mai jos:
► 29.90 RON pentru comenzi in Romania fara deschidere colet
► 39.90 RON pentru comenzi in Romania cu deschidere colet
Taxele de transport enumerate mai sus includ TVA.
Cum platesc?
Plata se poate face:
► online prin card bancar
► prin banca (daca preferati aceasta modalitate de plata, va rugam sa ne anuntati in prealabil).
Un reprezentant al SC VECTOR SYSTEMS SRL se va ocupa de toate detaliile (factura proforma, confirmare plata etc.), astfel incat comanda dvs. sa fie livrata in cel mai scurt timp. Livrarea produselor se va face numai dupa incasarea banilor in contul nostru. Confirmarea platii poate dura intre 24 si 48 de ore.
Atentie! Produsele aduse pe comanda speciala se pot achizitiona doar cu plata anticipata. Acestea nu se pot returna si nu beneficeaza de optiunea „Deschidere Colet la livrare”
Taxa de timbru verde
Taxa de timbru verde reprezinta valoarea exprimata in lei, platita de catre vanzator catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.
In conditiile prevazute de lege, pretul bunurilor electronice afisat pe site, include taxa de timbru verde. Mai jos regasiti costurile de timbru verde, aferente fiecarei categorii de produse pe de site-ul vectorsystems.ro. Va rugam sa retinetic a aceste costuri sunt suportate de catre SC VECTOR SYSTEMS SRL.
Denumire echipamente | Timbru Verde (lei FTVA)/buc |
Alte instrumente de supraveghere si control (inclusiv: panourile de control osciliscop, generatoare de semnal, antene, emitatoare, camere video de supraveghere, senzor de miscare, cititoare de card, cititioare biometrice, detector metale/poarta detectie, detector cu raze x, turnicheti, incarcatoare, power bank, tastaturi de acces, convertizor de frecventa, controler =centrala de control acces, buton de incendiu, buton de urgenta, sistem automatizare porti/bariere (unitate de comanda, motor/motoreductor, transmitator, ventilator, telecomanda) alarme, sistem anti-efractie, drone de supraveghere) – pana la 3 kg – fara greutatea bateriilor | 1,5 lei/kg |
Alte instrumente de supraveghere si control peste 3.5 kg | 5 lei |
Aparate video (inclusiv: DVD recorder, DVR) | 1 leu |
Alte produse sau echipamente de înregistrat sau reprodus sunete ori imagini, inclusiv semnale sau alte tehnologii de propagare a sunetului ori imaginii, altfel decât prin telecomunicaţii (inclusiv: radio cd/dvd playere, player digital audi-video, radio-cd playere auto, radio- player digital auto, reportofon, aparate radio cu ceas, detectoare radar, antene TV, rame foto digitale, casti de gaming/profesionale, tableta grafica, ecran proiectie electric, e-reader, microfon scena, reclame luminoase, Videoproiectoare cu orice dimensiune mai mica de 25 cm) | 1 leu |
Amplificatoare audio (inclusiv: amplitunere, receivere) | 1 leu |
mp3-mp4 playere portabile, Ipod, boxe audio pasive (alimentare la USB sau mufa jack), telecomenzi, casti hands freee, casti audio | 0,01 lei |
Accesorii calculator comercializate separat (tastatura, mouse) | 0,01 lei |
Calculatoare mici portabile (inclusiv: PDA, tablete de sau sub 7”) | 1 leu |
telefoane fixe cu fir (inlcusiv: interfoane, videophone) | 1 leu |
Alte materiale de iluminat sau echipamente de difuzat ori controlat lumina, inclusiv led, cu excepţia becurilor cu filament. (inclusiv: lustre cu led, veioze pe led, lanterne cu led, instalatii cu led, panouri cu led) | 0,25 lei |
Informatii despre DEEE
Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate separat.
Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protectia mediului si O.U.G. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii vor avea in vedere urmatoarele:
- cumparatorii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta separat aceste DEEE;
- colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin serviciul public de colectare a DEE, direct la VECTOR SYSTEMS SRL si prin centre de colectare organizate de operatori economici autorizati pentru colectarea DEEE;
- clientii pot preda DEEE in mod gratuit la punctele de colectare specificate la momentul achizitiei unui produs nou din aceeasi categorie; astfel, VECTOR SYSTEMS SRL aplica politica de colectare a DEEE in sistem de preluare a echipamentelor unul la unul, conform legislatiei in vigoare, daca echipamentul predat este echivalent si a indeplinit aceleasi functii ca si echipamentul nou furnizat; clientii VECTOR SYSTEMS SRL pot preda DEEE echivalent la sediul firmei;
- VECTOR SYSTEMS SRL asigura colectarea, in timpul programului de lucru, de la utilizatorii finali, cu titlu gratuit, fara obligatia acestora de a cumpara EEE de tip echivalent, a DEEE de dimensiuni foarte mici in cadrul sediului firmei situat la adresa: sat Teiu, com. Galicea, judetul Vâlcea;
- Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu o cruce, ca in imaginea alaturata.
- Aceasta pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseuri menajere si ca acestea fac obiectul unei colectari separate.
Garantia de conformitate
Vanzatorul are obligatia de a livra produse care sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare, indiferent de forma in care se incheie, verbal sau scris.
Se considera ca un produs este in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare daca sunt indeplinite cumulativ urmatoarele conditii:
a) produsul corespunde descrierii facute de vanzator si are aceleasi calitati ca si produsele pe care vanzatorul le-a prezentat ca mostra sau model; Atentie. Fotografiile de pe website au rol de prezentare. Produsele actuale pot fi diferite fata de fotografiile prezentate in site.
b) produsul corespunde oricarui scop specificat solicitat de catre consumator, scop facut cunoscut vanzatorului si acceptat de acesta la incheierea contractului de vanzare-cumparare;
Lipsa de conformitate are in vedere acele situatii in care vanzatorul nu isi respecta obligatia asumata prin contractul incheiat de a livra consumatorului produsul adaptat scopului solicitat de acesta. Aceasta situatie are in vedere cazurile in care consumatorul are nevoie de produse cu anumite caracteristici, iar pentru a le obtine trebuie sa incheie un contract prin care agentul economic se obliga fie sa fabrice un produs cu aceste caracteristici, fie sa modifice un produs pentru a-i conferi caracteristicile dorite de consumator.
c) produsul corespunde scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal produsele de acelasi tip;
Lipsa de conformitate in acest caz se incadreaza perfect in notiunea de defect, cu alte cuvinte, produsul nu functionează asa cum ar trebui, spre exemplu congelatorul nu ingheata, pantofii se rup la prima purtare, motorul masinii de spalat nu roteste cuva, becul se arde dupa cinci minute de la instalare etc.
d) prezinta parametrii de calitate si performanțe normale, la care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura produsului si declaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de vanzator, de producator sau de reprezentantul acestuia, in special prin publicitate sau prin inscriere pe eticheta produsului.
In acest caz, lipsa de conformitate se evalueaza in functie de doua elemente, respectiv natura produsului si declaratiile privind produsul, facute in special prin publicitate sau prin inscrierea pe eticheta.
Exista o lipsă de conformitate si in următoarele doua situatii:
a) produsul achizitionat de consumator este instalat incorect de catre vanzator, in conditiile in care instalarea este stipulata în contract ca obligatie a vanzatorului;
b) produsul destinat a fi instalat de catre consumator a fost incorect instalat de acesta din cauza unor deficiente in instrucțiunile de utilizare.
Termenul de garantie legală de conformitate este de 2 ani si se calculeaza de la data livrarii produsului.
Pentru produsele folosite se poate conveni cu vanzatorul reducerea termenului de 2 ani, dar nu mai putin de un an de la data livrarii produsului.
Termenul de garantie legala de conformitate, in cazul produselor a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani, se reduce la aceasta perioada.
Prezumptia lipsei de conformitate
Prezumtia lipsei de conformitate presupune considerarea produsului ca fiind lipsit de calitate si performanta inca de la achizitionare. Astfel, orice lipsa de conformitate aparută intr-un termen de 6 luni de la data livrarii produsului se considerata a fi existat la momentul livrarii.
Pentru a opera prezumtia lipsei de conformitate este necesar ca vanzatorul sa fie informat despre aceasta in termen de 2 luni de la data la care consumatorul a constatat-o, dar pana la implinirea termenului de 6 luni de la data livrarii produsului.
In afara termenului de 6 luni, consumatorul poate uza de termenul de 2 luni in care trebuie sa informeze vanzatorul despre lipsa de neconformitate (termen care curge de la data la care consumatorul a constat neconformitatea), pana la implinirea termenului de 2 ani. In acest caz, consumatorul trebuie sa dovedeasca faptul ca produsul a fost lipsit de conformitate la predare. In situatia in care consumatorul nu anunta vanzatorul in cadrul acestui termen, acesta nu va mai putea solicita remedierea lipsei de conformitate.
In cadrul prezumției lipsei de conformitate obligatia de a dovedi ca produsul nu a fost lipsit de conformitate la predare apartine vanzatorului si nu consumatorului. Insa, aceasta regula este valabila doar in cadrul termenului de 6 luni de la data livrarii produsului.
Prezumtia lipsei de conformitate nu poate fi invocata atunci cand:
- Este incompatibila cu natura produsului – aceasta situatie intervine, in general, in cazul produselor a caror durata de viata este mai mica de 6 luni, spre exemplu alimentele;
- Este incompatibila cu natura lipsei de conformitate – lipsa de conformitate este provocata de utilizarea incorecta a produsului de catre consumator sau de uzura normala a produsului (ex: incaltaminte, haine).
Garantia comerciala
Toate produsele electronice comercializate de VECTOR SYSTEMS SRL beneficiaza de garantie cel putin 2 ani, exceptie fac produsele care au durata scurta de viata cum sunt bateriile si acumulatorii, care beneficiaza de 6 luni garantie.
Informatia despre perioada de garantie comerciala se gaseste pe ficare produs in parte.
Unele produse beneficaza de garantie extinsa gratuita de 3 sau 5 ani. Pentru a beneficia de garantia extinsa este necesar sa pastrati certificatul de garantie care insoteste produsele.
ATENTIE! VA RUGAM NU TRIMITETI COLETE IN SERVICE INAINTE SA NE ANUNTATI FIE PRIN FORMULARUL DE MAI JOS, FIE TELEFONIC LA NUMARUL 0757 011 342.
Produsele care urmeaza a fi schimbate/returnate in perioada de garantie se trimit catre punctul de lucru al VANZATORULUI, impreuna cu certificatul de garantie si o copie a facturii care atesta cumpararea lor. Cheltuielile de transport vor fi suportate in totalitate de catre vanzator. Va recomandam sa contactati telefonic un reprezentant VECTOR SYSTEMS SRL sau sa completati formularul de retur de AICI inainte de a trimite un produs in service. Defectele vizibile trebuie reclamate in momentul deschiderii coletului.
Vanzatorul nu are obligatia acordarii garantiei in cazul in care produsele au fost manevrate sau depozitate in mod necorespunzator de catre cumparator, au fost utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost destinate, montate gresit, au suferit socuri electrice, mecanice sau termice, au fost scufundate in apa, au intrat in contact cu substante care nu sunt necesare in procesul de montare. Nerespectarea conditiilor enumerate mai sus duce la pierderea garantiei, iar costul transportului va fi suportat de client.
Atentie! In cazul hard diskurilor trimise in garantie, clientul are obligatia sa il trimita prin curier cu optiunea „Deschidere colet la livrare”, pentru mai multa transparenta in ceea ce conditia fizica a produsului.
VECTOR SYSTEMS SRL nu accepta in service produse fara eticheta. Pe eticheta se regaseste codul de identificare al produsului. Fara acest cod nu se poate face identificarea corecta a produsului.
Dupa ce colegii din service au facut constatarea starii produselor, se va repara/inlocui sau veti primi banii inapoi, in termen de 15 zile calendaristice de la data intrarii in service. Pentru a afla stadiul reparatiei va rugam sa trimiteti un e-mail catre adresa service@vectorsystems.ro .
Formularul de garantie si mai multe sfaturi despre trimiterea in service le puteti gasi AICI
ATENTIE! VA RUGAM NU TRIMITETI COLETE IN SERVICE INAINTE SA NE ANUNTATI FIE PRIN FORMULARUL DE GARANTIE, FIE TELEFONIC LA NUMARUL 0757 011 342.
Returnare produse
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului (Art. 7 din OUG 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta).
VECTOR SYSTEMS SRL a marit termenul in care puteti returna un produs prin serviciul EXTRA RETUR. Acum produsele cumparate de dumneavoastra pot fi returnate in termen de 30 de zile calendaristice de la primire, daca respecta regulile de mai jos.
Clientii vectorsystems.ro pot returna produsele cumparate in termen de 30 zile calendaristice de la primire*, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Clientul alege curierul prin care va trimite coletul.
* Produsul trebuie sa fie receptionat in sediul VECTOR SYSTEMS SRL in maxim 30 zile calendaristice.
S.C. VECTOR SYSTEMS SRL S.R.L. poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. De asemenea, daca optati pentru returnarea produsului/produselor acestea trebuie sa fie resetate la valorile din fabrica, fara a fi securizate cu cont de utilizator si parola. In cazul in care resetarea nu a fost efectuata inainte ca produsul sa ajunga ajunga la noi, se va retine din contravaloarea produsului suma de 100 lei + TVA, aceasta suma reprezentand taxa de aducere a produsului la statusul de nou.
S.C. VECTOR SYSTEMS SRL S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 14 zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului. Daca produsul returnat este trimis fara o copie a facturii / datele de contact / numarul comenzii / cererii de retur (date necesare pentru a va identifica), termenul de rambursare se mareste. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta). În cazul în care ultima zi a termenului este o zi nelucrătoare, profesionistul prelungeşte termenul
în mod corespunzător
Termenii si conditiile prezentate respecta legislatia in vigoare: Legea 365/2002 privind comertul electronic si OUG 34/2014 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanta.
Produsele care urmeaza a fi schimbate/stornate in perioada de 30 zile calendaristice se trimit la unul dintre punctele de lucru ale VANZATORULUI, insotite de o copie dupa factura care atesta cumpararea lor. Cheltuielile de transport aferente trimiterii produsului defect vor fi suportate integral de catre CUMPARATOR. Trimiterea unui produs catre VECTOR SYSTEMS SRL trebuie facuta doar dupa completarea formularului de retur pe care il puteti accesa AICI.
Date de care trebuie tinut cont atunci cand se returneaza produsele comandate:
- Contravaloarea transportului produselor catre firma VECTOR SYSTEMS SRL S.R.L. va fi suportata de client;
- Consumatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora. Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: de exemplu au urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile. De asemenea, daca optati pentru returnarea produselor, acestea trebuie sa fie resetate la valorile din fabrica, fara a fi securizate cu cont de utilizator si parola. In cazul in care resetarea nu a fost efectuata inainte ca produsul sa ajunga ajunga la noi, se va retine din contravaloarea produsului suma de 100 lei + TVA, aceasta suma reprezentand taxa de aducere a produsului la statusul de nou.
- In situatia in care produsele au un sigiliu de garantie, acesta nu are voie sa fie desfacut – produsul returnat trebuie sa aiba sigilul de garantie intact.;
- In cazul camerelor de supraveghere, acestea nu au voie sa fie montate (montajul duce la uzarea aparatului); camerele de supraveghere, DVR-uri, automatizari porti, videointerfoane sau orice alte produse care contin accesorii, se returneaza doar in cazul in care sunt in aceeasi stare si ele trebuie sa fie complete, trebuie sa contina toate accesoriile cu care a fost livrat echipamentul si in aceeasi stare (fara modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc) in care au fost receptionate.
- Starea aparatelor si produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor.
- Produsele uzate, zgariate, deteriorate pot beneficia de dreptul de returnare insa VECTOR SYSTEMS SRL poate percepe o taxa suplimentara între 0 si 50% din valoarea initiala a produsului, in functie de gradul de afectare al formei initiale a produsului.
- In cazul tuturor materialelor perisabile / consumabile, folosirea lor (fie si numai o singura data) nu mai permite returnarea lor.
- Alte date specifice privitoare la situatia si starea produselor se pot obtine contactandu-ne online sau prin email / telefon.
In baza unui raport de evaluare, se pot returna si produsele considerate folosite, la pret redus, cu acordul ambelor parti. Raportul este intocmit de un responsabil VECTOR SYSTEMS.
Urmatoarele clase de produse nu se pot returna: produsele aduse pe comanda speciala (care nu sunt in mod uzual in stocul VECTOR SYSTEMS), produsele consumabile (etichete antifurt, acumulatori etc), usi de garaj sectionale, termoscannerele, termometrele, camere cu termoviziune si alte produse care se aduc doar pe comanda. etc.
Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii, se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca VECTOR SYSTEMS nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.
In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
Sesizari si reclamatii
Daca intampinati orice problema legata de o comanda, care nu pare a putea fi rezolvata prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti solicita conciliere suplimentara la telefon 0757 011 342. sau ne puteti scrie pe adresa service@vectorsystems.ro.
Litigii
Pentru orice conflict aparut intre SC VECTOR SYSTEMS SRL si clientii sai se va cauta o rezolvare pe cale amiabila. Daca acest lucru nu este posibil, litigiul va fi solutionat de catre instanta judecatoreasca pe a carei raza teritoriala se afla sediul S.C. VECTOR SYSTEMS SRL S.R.L.